Vídeo. Espais emblemàtics com els barrancs del sud, Macarella, Llucalari o Tirant, es volen desprotegir des del punt de vista urbanístic. També els camps de golf, a partir d'ara, vindran amb urbanització afegida, sense cap regulació d'aigües depurades ni altres aspectes, i es podran atorgar per decisió unipersonal del Conseller de Territori.
S'han eliminat les garanties d'aigua potable per les poblacions existents, a fi de no tenir traves per autoritzar noves urbanitzacions. S'està emprant l'excusa de la crisi per donar llum verda a projectes que seran molt lesius per als interessos generals.
És molt necessari que tothom estigui assabentat de les amenaces urbanístiques que es volen dur a terme a Menorca. Per això hem fet aquest vídeo adjunt, que mostra i explica amb detall el contingut dels nous textos normatius. Requereix dedicar-hi una estona, però Menorca s'ho mereix.
Si alguna organització o col·lectiu té interès en oferir una xerrada pública com aquesta, no dubteu a contactar amb el GOB.
-
Comparteix
- Afegeix un nou comentari
- 24587 lectures
Comentaris
Pau replied on Enllaç permanent
increïble
Anònim replied on Enllaç permanent
S'haurien de promoure
Silvia replied on Enllaç permanent
Graçias per la vostra feina.
Optalidon replied on Enllaç permanent
Una gran feinasa Miquel,
tomàs replied on Enllaç permanent
endavant!
Margalida replied on Enllaç permanent
Clar i llampant!
Pepe replied on Enllaç permanent
Fantàstic!
Pere replied on Enllaç permanent
Ànims GOB!!
Àngels Gálvez Ruiz replied on Enllaç permanent
Estic amb vosaltres!!!!!!!!!!
Afegeix un nou comentari